Nu-i aşa că ne dorim să menţinem pe întreaga zi o stare de bine şi bucurie interioară? Eu de la această premisă pornesc .

Şi dacă asta este adevărat, la fel de adevărat este că pe parcursul zilei, în activităţi, interacţiuni, discuţii, ne răsar din când în când „provocări” spre a ne strica buna dispoziţie şi, uneori fără să ne dăm seama, adunăm pacheţele de energii negative. Puţină dezamăgire, puţină furie, nemulţumire, puţină agresivitate uneori. Până ce devenim noi înşine o provocare pentru persoanele cu care interacţionăm şi pe care mai proiectăm chiar fără să vrem, din „supraplinul întunecat”.

Cunoaştem cu toţii că emoţiile şi gândurile negative ne influenţează negativ starea şi ne afectează deopotrivă rezultatele. Dar cu cât îşi au sălaş mai mult timp şi cu cât intensitatea lor creşte, ajung să ne afecteze sănătatea. Imunitatea scade cu cât vibraţia personală scade. Nu plătim doar cu indispoziţie, cu întunecarea minţii şi ratarea de oportunităţi. Invităm boala, iar asta este o plată de evitat. Ne costă şi costă.

Ştiu că eşti o persoană ocupatâ (dacă ai avea timp, poate ai citi o carte acum nu acest articol) şi pentru asta, ai aici o metodă ULTRARAPIDĂ de curăţare a pacheţelelor de energii negative şi echilibrare interioară.

Emoţiile pot fi calmate dacă respirăm adânc câteva minute. Dacă sunteţi indispus, dacă v-aţi enervat într-o asemenea măsură încât sunteţi pe punctul de a vă certa cu cineva, atunci RESPIRAŢI 2 minute folosind această TEHNICĂ. Este un exerciţiu pe cât de uşor, pe atât de sigur în rezultat, extras dintr-un manual pe care dealtfel l-aş recomanda oricui işi doreşte să afle prin practică mai multe despre sine şi despre lume – „Cunoaşterea de sine. Călătorie spre fiinţa interioară” – Lobsang Rampa

Să pornim!

Inspiraţi aerul cât mai adânc cu putinţă şi reţineţi-l cât puteţi de mult în plămâni. Apoi expiraţi foarte încet. Nu înghiţiţi aerul, nu-l inspiraţi gâfâind.

Pregătire:

Aspiraţi aer (proaspăt, preferabil) fără grabă, gândindu-vă că de fapt aspiraţi viaţă.

Pentru a expira, comprimaţi-vă toracele, încercaţi să eliminaţi cât mai mult aer cu putinţă, goliţi complet plămânii de aer până când simţiţi că sunteţi pe punctul de a vă sufoca.

  1. Apoi, timp de aproximativ zece secunde, umpleţi-vă complet plămânii cu aer, dilataţi-vă toracele, inspiraţi încă, încă puţin.
  2. Când veţi avea impresia că plămânii s-au umplut în măsura în care nu mai pot primi deloc aer, reţineţi-vă respiraţia timp de cinci secunde.
  3. După, expiraţi atât de încet încât evacuarea totală a aerului să dureze cel puţin şapte secunde. Contractaţi-vă muşchii pentru a evacua tot aerul din plămâni şi începeţi un nou ciclu de respiraţie.

Repetaţi acest exerciţiu de şase sau şapte ori şi veţi constata că grijile şi proasta dispoziţie vor dispărea, şi veţi cunoaşte în sfârşit pacea interioară. A spus-o Lobsang Rampa, nu eu. Eu doar am trăit beneficiile!

Aerul este viaţă. Primeşte aerul şi trăieşte-ţi cu bucurie şi culoare viaţa!

Te las cu imaginea maestrului Lobsang Rampa. Pe curând!

Lobsang Rampa mic

Pentru vise împlinite,

Teodora Gabriela Călin

Life & Business Coach Certificat

fondator Scoala 5 Elemente

Sigla 5elemente site

Logo final 200_62


Trimite prin email Trimite prin email

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
https://scoala5elemente.ro/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif 
 
Facebook
Twitter
Pinterest